Tuleva Valmet Toimittaa PehmopaperilinjanTezolTütünKagitille土库林

美卓oyj:nlehdistötiedote05.12.2013 klo 09:30 paikallista aikaa

Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta Eli Tuleva ValmetToimittaaTäydenPehmopaperilinjanTezolTütünKagitilleGurkkiin。Pehmopaperikone asennetaanyhtiönuudelletehtaalle mersiniin。kone在tarkoitusottaakäyttöönvuonna2015。

“Uuden Pehmopaperilinjan Ansiosta Tezol Voi Valmistaa LaadukkaitaYmpäristöystävällisiätaotteitakustanushokkaasti”,Kertoo ToimitusjohtajaErsin Tezol。

“优势DCT -konsepti mahdollistaa useimpien perinteisten pehmopaperien valmistuksenerittäinlaadukkaasti mutta kustannustehokkaasti。Olemme iloisiasiitä,ETTA Tezol valitsimeidätuuden pehmopaperilinjansa toimittajaksi。Rakennammepitkääkumppanuutta,城下hyödyttäämolempia osapuolia”,SANOO tulevan Valmetin Paperit-liiketoimintalinjanmyyntipäällikkö的Björn马格努斯。

TilausSisältyy梅森马萨,Paperi Ja Voimantuotanto -SeginginVuoden 2013年KolmannenNeljänneksenTilauksiin。Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。

Tekniset Tiedot.
Toimitussisältääkorkeanopeuksisentuotantolinjan,Johon Kuuluu Optiflo-perälaatikolla,Valurautaisellajenkkisylinterlä,优势Visconip -puristimella Ja Advantage Aircap -Jenkkihuuvalla Varustettu Advantage DCT 100+ -PehMopaAlikone。Toimitussisältäääämyösosanmassankäsittelylaitteistosta。

Uuden Tuotantolinjan Leveys在2,85Metriä。Tuotantolinja Kasvattaa Yrityksen Turkin Markkinoile Suunnatun Hygieniapaperin,Pyhepapereiden JAVaipoissaKäytettävänPehmopa蜘蛛网30 000吨位。Raaka-AineinaKäytetäännneSiökuituajakierrätyskuitua。

Tezol Tütün on vuonna 1932 perustettu perheyritys, joka tuli pehmopaperimarkkinoille vuonna 2000。Yhdeksän viime vuoden aikana yritys on investinout pehmopaperikoneesseen Torbalissa (2004), siistauslinjaan (2007) ja toiseen pehmopaperitehtaaseen(2009)。Yritys在merkittävä pehmopaperivalmistaja Turkin markkinoilla。Se tuottaa pyyhe-, hygienia- ja wa -paperia tuotenimillä Softy, Mare Ecco sekä kauppaketjujen omilla tuotenimillä。Lisäksi Tezol Tütün vie kierrätyspehmopaperia ja valmiita tuotteita Eurooppaan, Lähi-itään, Venäjälle ja Keski-Amerikkaan。Yrityksellä上400 työntekijää。

Valmet Oyj在邮差johtava selu -, paperi- ja energiateolisuuden teknologia- ja palvelutoimittaja。11 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme ja ovat sitoutuneita asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Valmetin Asiakkailleen Tarjoamat Palvelut Kattavat Kaiken Kunnossapidon Ulkoistuksesta Tehtaiden Ja Voimalaitenten Parannuksiin Ja Varaosiin。Vahvan TeknologiataRjomame Ytimen Muodostavat Kokonaiset SelluteHtaat-,Pehmopa副,Kartongin- JA PaperInvalmistuslinjat Ja Bioenergiaa Tuottavat Voimalaitokset。

Valmetilla on yli 200 vuoden teollisuushistoria, ja yhtiö syntyy uudestaan sellu-, paperi- ja voimantuotantoliiketoiminnan irtautuessa Metso Oyj:stä 31.12.2013。Yhtiön liikevaihto vuonna 2012 oli noin 3 miljardia euroa。Valmetin tavoite on tulla mail parhaaksi asiakkaidensa palvelussa。

www.blumebaby.com.
www.twitter.com/valmetglobal.

Metso on kansainvälinen teknologia- ja palvelutoimittaja prosessiteollisuuden asiakkailleen muun muassa kaivos-, maarakenus -, massa ja paperi-, voimantuotanto- sekä öljy- ja kaasualalla。Metson 30 000 osaajaa yli 50 masassa edistävät asiakkaidemme kannattavuutta ja kestävää kehitystä ympäri邮差。Metson osakkeet在listattu纳斯达克OMX赫尔辛基Oy:ssä。

www.metso.com.
www.twitter.com/metsogroup

BjörnMarmus,Myyntipäällikkö,Paperit-Liketoimintalinja,Tuleva Valmet,Puh。+46 70 517 7983

Jan Erikson,Myyntijohtaja,Paperit-Liketoimintalinja,Tuleva Valmet,Puh。+46 70 517 14 90