Tuleva Valmet Toimittaa Biomassavoimalaitoksen Uni Viridakselle Kroatiaan

美卓oyj:nlehdistötiedote12.11.2013 klo 11:00 Paikallista Aikaa

Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta,Tuleva Valmet,Toimittaa BiomassaaHyödyntävänVönmmmönMöhkönJALämmmönyhteistuotantoonUni Viridas D.O.O:Lle,Babina Gredan Kaupunkiin Kroatiaan。UNI Viridas ON单位投资N.V:NTätäProjektiaVarten Perustama Yhtenisyritys。VoimalaitosotetaanKäytöönVuonna 2015. Tilauksen Arvoa Ei Julkisteta。TilausSisältyyPääosin梅森Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Segingin Vuoden 2013NeljännenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。AutomaAtiojärjestelmättilausSisältyy梅森自动议会 - 段Vuoden 2013NeljännenVuosineljänneksenSaatuihinTilauksiin。

AvaimetKäteen-ToimitusSisältääKattilalaitteet,Turbiinin,RakennuksetSekäAsennus-JARakennustyöt。Kattilassa Voidaan PolttaaHyvällähyötysuhteellaeerilaisia biomassoja,库滕梅斯韦斯塔特维斯西斯蒂西·梅斯蒂斯(KutenMetsätävällisestiJaPienillänox-JA Co2-Päästöillä。voimalaitoksensähköteho9,7兆瓦蒂菊(MW)JaLämpöteho10 MW。LaitosTuottaaLämpöäpeletitehtaalle,MuulleLähiympäristönTeollisuudelleJa Kasvihuoneille。SähkötoimitetaanPaikalliseenVerkkoon。

“Sähköntuottaminen uusiutuvillaenergialähteillätukeepitkälläaikavälilläKroatiansähköntuotannonkestävääkehitystä,turvaa energian saannin,vähentääKroatian riippuvuutta muista maista SEKA罗hyvinvointia nykyisille JA tuleville sukupolville。Olemmeylpeitäsiitä,ETTAyhdessäkroatialaistenyhteistyökumppaneidemmekanssaymmärsimme塔曼projektin arvon JA edut JA ETTA olemmeensimmäistenjoukossaKroatiassa astumassa tähän suuntaan", toteaa Unit Investment N.V:n toimitusjohtaja Cem Sirin.

,约玛·SANOO Lehtoviita “上meillemerkittävävirstanpylväs。Uusiutuvienenergialähteidenkäyttövarmistaa luotettavan energiantuotannon SEKA罗uusia liiketoiminta- JAtyöllistämismahdollisuuksiabiomassaketjuun。Vahvistamme paikallistaläsnäoloamme,JA projektin aikanakäytämmepaikallisiayhteistyökumppaneitaJA palveluja Projekti上meilleensimmäinenpaikallisia uusiutuvia polttoaineitahyödyntävävoimalaitostoimitus Kroatiaan。TAMA”,JohtajaLämpöjaSähkö,马萨,Paperi Ja Voimantuotanto,美卓。

TeknisiäTietoja.

Metson ModulaAriset BiomassavoImalaitoksetTarjoavatKäytännöllisenJAYMPäristöystävällisenRatkaisunUusiutuvan Energian Tuotantoon。PitkälleAutomatisoidutLaitoketPerustuvatTestattuihin Vakiokomponentteihin,Joiden Toimitus Ja Asennus Ovat Nopeita。美卓·塔吉亚拉·蒙索斯卡塔维埃琳·萨拉普佛罗托塔·塔伊登·艾梅恩·凯蒂·塔斯·塔里米特·塔里米特·塔斯米特·塔斯米特维亚

Polttojärjestelmäperustuumetson luotettavaan kerrosleijuteknologiaan,joka onKäytössäJoYli 170 Laitoksessa Eri Puolilla Maailmaa。Kerrosleijukattilat Soveltuvat Erilaisille Polttoaineille,库滕·普洛斯·普瓦莫斯尔·佩特塔·梅萨尔齐尔(KostealleMetsätähtelle),Lietteelle Ja Jopa KiinteilleKierrätyspolttoineille。LaitoksenAutomaAtiojärjestelmäPerustuu美卓DNA -Teknologiaan。

Uni Viridas D.O.O.在Babina Gredan VoimalaitosprojektiaVartenKännistettyyhteisyritys,Jonka Ovat Perustaneet单位投资N.v. JA Energia SolutionLtd.BrysselissäToimivalla单元Incemplyillä在40 Vuoden Kokemus Energia-Alalta。Energia Solution Ltd. Puolestaan​​ Kroatialainenyhteistyökumppani,Jolla On Kokemusta Uusiutuvaan Energiaan Perustuvien ProjektienKehittämisestäJASijoittamisesta Kroatiaan。

Metson Massa-,Paperi- Ja Voimantuotantoammattilaiset Ovat Erikoistuneet Prosseihin,Koneisiin,Laitteisiin,Palveluihin,Paperikonekudoksiin Ja Suodatinkankaisiin。Tarjontamme Ja Kokemuksemme Kattavat Prosussin Koko Elinkaaren:UudetTuotantolinjat,Uudistukset JA Palvelut。

Vuoden 2014 Tammikuusta Alkaen Metson Massa,Paperi Ja Voimantuotanto -Liiketoiminta PalveleeAsiakkaitaanEntistäkinVahvemminJa KilpailukykyiseminItsenäisenäPörssiyhtiönänimeltävalmet。

www.metso.com/energy,www.twitter.com/metsoenergy.

梅索在KansainvälinenTeknologia-贾帕弗劳蒂莫蒂瓦省亚太斯泰伦·卡韦斯 - ,Maarakennus-,Massa Ja Paperi-SekäÖljy-贾卡斯·普拉拉。Metson 30 000 Osaajaa Yli 50 MaassaEdistävätasiakkaidemmekannattavuutta jakestävääkehitystäympärimaailman。Metson Osakkeet在Listattu Nasdaq Omx赫尔辛基Oy:Ssä。

www.metso.com,www.twitter.com/metsogroup.

JariNiemelä,Myyntijohtaja,Emea,Massa,Paperi Ja Voimantuotanto,梅索,普赫。050 317 8050.

Jorma Lehtoviita,Johtaja,LämpöJaSähkö,马萨,Paperi Ja Voimantuotanto,梅索,普赫。0400 623 079.