Valmet Levererar nyIndunstningsanläggningto to andra cellbruk imönsterås

Valomet Oyjs按4月14日4月14日,2021年KL。11:00 EET.

Valmet Kommer Att leverera en ny nyunstningslinglinglje to tosödracellbrukimönsterås。Den Nya LinjenErsätterdenäldstaindunstningslinjen(Linje 1)Påbruket。Den NyaIndunstningsanläggningenberäknasKunnaTasiI Bruk在FörstaKvartalet2023下。

VärdetPåordern坐下。Projekt AV Denna Storlek Och Omfattning Brukar Emellertid I RegelUppgå至欧特VärdeAvCirka30 Miljoner欧元。BeställnningenHarbokförtsivalmetsOrderingångFör和克斯拉·克尔塔拉特2021。

“VårBefintligaindunstningslinje1ÄrÖver40År伽马群岛奥尔特·奥尔特·奥尔库德·奥尔特·奥尔特勒·诺维斯·奥斯特雷·尼姆··斯特拉斯·恩·纽约州现代的indunstningsanlägtknen,索姆斯特·德克伦,奥卡尔·塞尔基·菲斯塔夫·IHårdKonkurensTwisterade Valmet DenBästaHelhetslösningenFörooss,och vi ser Fram Enoft Detta Samarbete“,Säger乔纳斯奥兰德,projektledarepåsödracellmönsterås。

“viharlängesamarbetatmedsödracell ommönsteråsbruksindunstningsanläggningar。VISkräddarsyrden Nya LinjenFöratTillgodose BehovetAVÖKADILLFÖRLITLIGHETOCH Effektivitet。Den Nya Linjen KommerAttÖkaindunstningskapaciteten och ytterligareförbättrabruketsÅngekonomioch Energiefiefiektivitet基因组att producera lut medhögtorrhalt tight苏丹丹南。VattenanvändningenFörbättrasGenomatat Den Nya Indunstningen Levererar Rent Kondensat Som KanAnvändasPåbruket“,SägerFredrik Kall.,蒸发,灰和生物技术,纸浆和能量,Valmet。

Valmet Levererar en Ny Indunstningslinje至SödraCellMönsterås(Foto:Södra细胞)

Teknisk信息

Den Nya Indunstningslingljen(林吉3)Kommer Att Ha En KapacitetPå530吨Avdunstat vatten每个timme。Linjen Blir En 7-Effektslinje Med Valmets Tubel-TeknikFörHögEnergieffektivitet,Tillgänglighetoch EnkelRengöring。Indunstningslinjenjen Ska Producera租金KondensatFörAnvändndingI'WündndingILinjenÄRFörbereddFörLigninextraktionMedLignoboost。我互动Ingårävenktionav indunstningslinje 2。

omsödracell och bruket imönsterås

SödraÄRSverigesStörstaSkogsägarföreningoch en Internationell SkogsIndustruppDärMerksamhetenBaserasPåBearbetning Av MedlemmarnasSkogsRåvara。SödraCellÄRETTAVSÖDRASFYRAFYRAFURAMRSOMRODS。Med Sina Massabruk IVärö,MörrumochMönsteråsÄRSödraCellen AvVärldensledande Tillverkare Av Marknadsmassa。SödraCelläroocsåen StorMobrantörVavbiobränslen,Grönel,Fjärrvärmeochråmaterialförflytandebiobränslen。mönsteråshar en produktionskapacitetpå750000吨巴马斯ochlövmassaperÅr。

公司交流

Förytterligare信息,康塔塔:
Fredrik Kall,蒸发,灰和生物技术,纸浆和能量导演,Valmet Tel。+46 70 234 8081
Lars Erlandsson,产品销售经理,蒸发,纸浆和能量,Valmet Tel。+46 76 639 7871

ValmetÄRden globalaLedarennäretGällerAttUtveckla Och Leverera Processtkik,自动化OCH服务直到Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

ValmetsNettoomsättning2020 varcirka 3,7米鲁德欧元。Våra14 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

läsmer.www.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

Behandling AV PersonUpppGifter