Valmet Levererar Sin Sjunde Tissuemaskin Till Till Hayat Kimya I Turkiet

Valmet Oyjs PressedDelande Den 7 Maj,2020 11.00 A.M.EET

Valmet Levererar Sin Sjunde Tissuemaskin Tillsammans Med Ott Omfattande Automationspaket Till Till Till TilkiskaMjukpappersleverantörenhayatKimya。Som Ett Resultat AVEnväxandeEfterfrågnPapersPappersprodukterHar Hayat Kimya Beslutat Att Investera I En Andra Masterin Till Sitt Bruk I Mersin,Turkiet。Den Nya MaskinlinjenBeräknasÖkanuvarande Produktion Av Facial,Toalett-OchHushållspapperMed70,000吨。

Ordern Ingick I ValmetsOrderingångFörFörstaKvartalet2020.VärdetAV OrdernTillgännagesej。

HayatKimyasFöljerDärmedInStatchsion Instanceera en Ny Pappersmaskin Vart AnnatÅr。Tidigare Har Valmet Levererat性无Valmet优势DCT 200T Maskiner Till Tight Hayat Kimyas Bruk I Turkiet,Ryssland Och Egypten。2015GenomfördeävenvalmetheNOmfattande Ombygnation AV Kundens TM1 Maskin I Turkiet。

“vi har utvecklat elt bra samarbete mellan hayat och Valmet de senasteÅrenoch viärgladaatttsättavårresatillsammansävenidetta projekt。DETÄRLÄTTATT斯卡纳帕PINTITIVA结果NärLAlaICOINETKÄNNARVARANDRAOCHÄRLINATTABådeITKEKEIKENOCH PROWEREN“,SägerLütfiaydin,主任,纸组,哈达特金耶。

“vipåvalmetärhedradeatänngångfålålevererato till to hayat Kimya。Detnärasamarbetet mellanvåra组织师Har Varit enavgörandeframgångsfaktor“,Sägerbjörnmagnus.,销售总监,组织磨坊业务部门,纸业线,Valmet。

Teknisk信息

DEN NYA MJUKPAPPERSMASKINEN TM8 HAR EN BREDDPÅ5,6米OCH EN KONSTUKTIONSHASTIGHETPÅ2,200米/分钟。SomRåvaraKommerManAnvändaFärskmassa。Den Nya ProduktionslinjenÄRHOLORMERATATSpara Energi OchFörbättraSlutProduktensKValitet。

Omfattningen AV Leveransen Innefattar en Kompett Produktion AV MjukpapperBeståendeAvmäldberedningssystemoch en en Valome Advantage DCT 200 Ts组织面膜。MaskinenÄrutrustadmed enoptifloinloppslådaoch en gjuten yankeecylinder。我UtrustningenIngårÄvenaldapeteknologin Med Visknip Press,EN Aircap HeliKåpaochluftsystemFörberettFörOn。湿度达姆曼特林斯yem,Arköverföringsystemoch softreel l rullstol samt en Valmet Focus Omrullare。Mäldberednententåravoptislushuppslagare,Optifinerraffinöroch OptiScreen Maskinscanner。

ärutöveringårävenetomfattande自动化匹配Med Valmet DNA Maskinkontroll-,ProcessKontroll-Och Valmet IQ KvalitetsKontroll-System Kontruktion,Utbildning Onding,Utbilding Och Start-UpserviceIngårocksåileversansen。

信息OM Hayat Kimya

Hayat KimyaA.SÄRENDEL AV Hayat Group SOM Huvudsakligen VerkarInomvårds-,Hygien-Och MjukpapperFörkonsumentProduktindustrin。Hayat Har Fortsatt Att Investera Stort Sedan DerasInträdeIiCasterbranschenFör14År轿车。IDAGBENÄMSDOM“DENSTÖRSTAMJUKPAPPERTELVERKARENI AFRIWA,MellanösternochÖsteuropa”Med En ProduktionskapacitetPå490,000吨/奥尔。

公司交流

Förytterligare信息,VänligenKontakta:
Jan Erikson,销售,组织厂业务部,纸业线,Valmet,Tel。+46 70 517 14 90
BjörnMarmus,销售总监,组织磨坊业务部门,纸业线,Valmet,Tel。+46 703 17 79 83

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2019 var cirka 3,5 miljarder欧元。Våra13 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FinnsPåww.valmet.com,www.twitter.com/valmetglobal.

处理个人数据