我一直到去世都没有回家

Valmet Oyjs press smeddelande den, 2020年12月15日下午1点

货物将存放在仓库,并将货物存放在仓库中för货物的价格,直到货物的价格för货物将存放在仓库på 30万吨,每år。Leverans och installation av utrustningen kommer att ske under 2022 och uppstart av ctmp - production - planeras i början av 2023。

Ordervärdet kommer inte att offentliggöras,男士们订购的食品为värderas,价格为40-50万欧元。订购ingår i Valmets orderingång för fjärde kvartalet 2020。

“我är glada över att få samarbeta med SCA och vara deras partner i denna omställning直到大规模生产。”Vi är övertygade om att den här valet -leveransen kommer att bästa möjliga prestanda och ge den mix av massaprodukter som krävs för att möta SCAs höga förväntningar på detta项目,“säger”Andreas Lindstedt,企业客户经理,服务,på Valmet。

“Både SCA och Valmet har en lång工业历史och vi samarbetade redan på 1930-talet när SCAs Östrand-fabrik我Sundsvall的byggdes。Våra företag har båda ett starkt fokus på mer hållbar utveckling samt säkerhet och kvalitet。我är stolta över att vara den utvalda合伙人när SCA nu tar nästa steg framåt, " säger理查德安德森维美特纸浆和能源纤维加工业务部门副总裁。

我是森兹瓦尔人

信息om Valmets leverans

Flingtorkningslinjen innefattar två högkonsistens双辊压机för avvattning, platattsar för balformering och en balningslinje med en emballagepåläggare som använder paper som emballage。Dessutom ingår två identiska flingtorkar, utvecklade med fokus på energieffektivitet, samt konstruktion, installation, utbildning, upstart och idrifttagning。

他们的想法是för生产CTMP到bästa möjliga,这是值得信赖的。Den unika flisbehandlingsmetoden, en del av HT-CTMP-linjen som för närvarande används vid SCA Östrand, kommer också att användas我Den ombyggda linjen Ortviken。

我想知道您的信息

在森兹瓦尔的奥特维肯,瑞典,är在fabrik i transformation。Från att ha varit ett av världens största tryckpappersbruk kommer nu att bli en av världens största producktionslinjer för CTMP, genom att använda delar av infrastrukturen från producktionen av TMP och tryckpaper。På fabriken produceras även grön energi som levereras直到fjärrvärmenätet i Sundsvall。

企业沟通

För ytterligare信息,vänligen kontakta:
瑞卡德安德森,副总裁,纤维加工业务单位,纸浆和能源,瓦尔梅特,电话+46 70 305 5722
Andreas Lindstedt,企业客户经理SCA,纸浆解决方案EMEA斯堪的纳维亚销售,服务,Valmet,电话。
+46 70 576 5498

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av processteknik,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2019 var cirka 3,5 miljarder欧元。Våra 14 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

个人资料的处理