直到萨尔瓦多的天啊

AlasDoradas_2020

唉,多拉达斯啊,瓦尔梅特队

2020年1月9日,美国东部时间上午11点

Valmet har fått en order från Alas Doradas i El Salvador, på en Advantage DCT 100HS mjukpapperslinje inklusive avsvärtningsanläggning och etfattande automationspket。我订购ingår även ett avtal om支持från Valmet Performance Center som genom fjärruppkopplinga通过Industriellt Internet ska stödja en effektiv生产。在我们这里,我们的纸张是behöver för或förse地区med的纸张是hög。upstart av maskinen är planerad直到första halvåret 2021年。

Ordern ingår i Valmets orderingång för fjärde kvartalet 2019。Värdet av ordern avslöjas inte。

“Vårtsamarbete med Valmet inlydes Genom eTT OmbyggnadsProjekt。dåuppgraderadevivårnuvarande maskin med en优势Visnip-Gress Kombinerad Med Redry-Teknik。de结果visågfrånombygnadenÖvertygadeom Omat VALVAD VADVACHÖVERFÖRATTRATSSKILJAOSSFRONBLISRA KONKURENTER OCH BLILEDANDEPÅDEMENTAMERIKANSKAMJUKPAPPERSMARMMARNADEN。ÄnnuviktigareÄR萨马尔巴特特Med enTillförlitlig合作伙伴Som Valmet。vi ser dethärsomettförstasteg i enlångsiktig关系。Valmet Har MotsvaratochÖverträffatvåraförväntnnetar在瓦尔特·蒂格雷萨马尔巴特州,“Säger保罗·埃克曼多拉达斯的首席执行官。

" Att bli första-handsvalet som samarbetpartner för Alas Doradas är ett viktigt uttalande för oss。Vi uppskattar vår relation mycket。Den nya优势DCT maskinen kommer att utrustas med vår senaste teknik vilket visar att vår roll som teknikledare och rådgivare motsvarar kunnas behov på Den Sydamerikanska marknaden, " säger肯特尼卡,销售总监för Sydamerika, Tissue, Valmet。

Båda företagen弗拉姆提登先生的医疗设备mål - att genomföra唉,多拉达斯的扩张计划与埃尔比达造纸商有关högsta直到今天为止。

唉,多拉达斯啊,瓦尔梅特队

来自leveransen的Teknisk信息

Den nya mjukpappersmaskinen has bredd på 2,8米,设计紧凑på 2 000米/分钟。产品编号:öka Alas Doradas årliga产量为35000吨/ år。唉,多拉达斯的生产者,服务器,hushållspapper av hög kvalitet。

Valmets leverans omfatar en komplett producktionslinje med avsvärtningsanläggning och en利用DCT 100 hs马斯金。马斯基宁är utrustad medOptiflo.inloppslådaoch en gjuten洋基圆柱samt Advantage-teknologiernaViscoNip新闻,AirCap kapa,WetDust dammsystemSOFTREEL RULLST.ol。Leveransen innehåller även etomfattatandeautomationspacketMed Valumet DNA,Valumet IQ Kvalitetskontroll,Industriellt互联网Valmet Performance Center-avtal och simulator för utbildning。Konstruktion,蒙太奇,utbildning,安装igångkörning ingår också。

信息om kunden

唉,多拉达斯är在中美洲的其他地方。唉,多拉达斯är kända för罪恶“gröna inställning”och använder 100%还原纸för罪恶生产。我是萨尔瓦多人använder avancerad Europeisk teknologi för sin tillning。艾达格förser马克纳登医院给我的信två-我的第一封邮件,我的信hushållspapper。

För ytterligare信息kontakta:
Kent Nika,销售总监,Sydamerika, Valmet, +46 54 17 14 88, kent.nika[at]valmet.com
Jan Erikson, VP Sales, Valmet, +46 54 17 14 90, Jan . Erikson [at]valmet.com

企业沟通

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av过程技术,massa自动化服务,纸张能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk, producduktionslinjer för tissue, kartong och paper, som kraft- och värmeanläggningar för energiproduction。Valmets创新服务- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processor och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2018 var cirka 3 miljarder欧元。Våra 13 000 medarbetare runt om i världen finns nära kunna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,företaget är诺特på纳斯达克Helsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

处理个人资料