Valmet杠杆除粉系统至天津盛松木基纳

Defibrator-system

Valmet kommer att leverera ett除纤器™-system till天津盛松木业有限公司

Valmet Oyjs pressmeddelande den 2019年11月14日上午11:00东部时间

Valmet kommer att leverera ett除纤器™-system till天津盛松木业有限公司该系统är planerat att tas漂移vid mitten av 2020。

Ordern ingick i Valmets orderingång för tredje kvartalet 2019。Värdet på ordern avslöjas inte。

För att ytterligare förbättra vår product duktvalitet har vi beslutat at the byta ut den befintliga纤维板linjen Valmets除纤器系统erkänt stabila trust。Vi bedömer att det här kommer att leda till utmärkta drift- och processresult, " säger张力军天津盛松木业有限公司

Vi påbörjade denna affär redan 2015 och har轿子haft ett långsiktigt samarbete med天津盛松木业。Det är väldigt positivt att kunden vill fortsätta investera i våra producer, tack vare Det mervärde som Valmet kan erbjuda, " säger列夫桑德博格Valmet,纸浆和能源销售经理。

Valmet kommer att leverera ett除纤器™-system till天津盛松木业有限公司

Valmets leverans信息

我Valmets leverans ingår ett EVO 50除纤器系统。

天津盛松木业有限公司

天津盛松木业有限公司2010年10月är verksamma i baodi districtBolaget tillhör en group av panelboard företag som har ett flertal panelboard -bruk på olika platser i Asien。

För ytterligare信息,vänligen kontakta:
Leif Sundberg,销售经理,affärsområdet Pulp and Energy, Valmet,电话+46 70 606 55 47
尚扬,销售经理,affärsområdet Pulp and Energy, Kina, Valmet, tel. +86 13801231944

企业沟通

Valmet公司är den ledande globala utvecklaren och leverantören av processteknik, massa自动化服务,纸张能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk, producduktionslinjer för tissue, kartong och paper, som kraft- och värmeanläggningar för energiproduction。Valmets创新服务- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processor och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2018 var cirka 3,3 miljarder欧元。Våra 13 000 medarbetare runt om i världen finns nära kunna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,företaget är诺特på纳斯达克Helsingforsbörsen。

拉斯维加斯merwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal

处理个人资料