Valmet harfåttsin femte订单påenmjukpapperslinjethor to papel san francisco我mexiko

Valmet Oyjs PressedDelandee 28 Mars,2019年13:00 Eet

Valmet Kommer Att Leverera en优势DCT 100TS-Mjukpappersmaskin直到Papel San Francisco I Mexiko。Den Nya Maskinen Ska InstallerasPåföretagetsfabrik i Mexicali Och UppstartenärPlanerad至Tredje Kvartalet 2020。

Ordern载体I ValmetsOrderingång,FördetPåFafärenAvslöljasInte。

Den Nya Mjukpapperslinjen uppfyller papel san francis behov av ytterligare Kapacitetförmjukpappers-produkter。Valmet Har Tidigare Levererat Fyra Mjukpappersmaskiner Till到Företaget。TRE Advantage DCT-Maskiner在Åren2006,2009年OCH 2018下开始UPP .Papel San Francisco var DessutomdeFörstaSoMStartade En Advantage NTT-LinjeÅr2013,Vilket UppfyllerFöretagetShovAV Strukturerat MjukPapper。

“ValeT AttVäljaHaiffiredTCT-Maskinen varGanskaLätt。Utrustad Med优势Viscanip-Pressen,ÄRENDetmest Effektiva OchBästaValetFördeKvaliteterVIBehöverPropeCafofsofiAtt SatsaPåenLågEnergiförburukningochlägstaMöjligaUTsläppLuft Och Vatten。Med Den NyaMjukpapperslinjenförväntarvi oss denbästamjukpapperskvaliteten i Kombination Med denlägstaEnergiförbukndenen“SägerDario Palma Och Meza Espinoza,Papel San Francisco的运营总监。

“六ARväldigtstolta在ATT BLI utvald索姆leverantörOCH samarbetspartnerFÖRytterligare连接utökningAV帕佩尔旧金山。至关重大的漫画AR MED flera PROJEKT tillsammans兽医六ATT帕佩尔旧金山AR EN昆德MED HOGA KRAV索姆förväntarSIGständigaförbättringar。Företaget驱动ständigt新浪Maskiner vid ellernäravärldsrekordhastighetochuppnårändåyckethögaeffektivitetsnivåer。Dethärärnmörighetfönnuettstegramåtiännuettstegframåti prestanda i en mycket stark ochpålitlig关系“,sägerJan Larsson.,销售主任,北美,组织厂商业务部门,Valmet。

Teknisk信息OM leveransen

DEN NYA MJUKPAPPERSMASKINEN HAR EN BREDDPÅ2,8M OCH EN DESIGNHASTIGHETPÅ2200米/分钟。Den KommerAttÖkaProduktioNenMed 30 000吨MjukPapper PerÅr直到Papel San Franciscos Nuvarande Tillverkning Av ToalettPapper,HushållspapperOch Servetter。

Valmets leverans omfattar en优势DCT 100TS Mjukpappersmaskin。Maskinen Utrustas Med Optiflo-Inloppslådaoch en gjuten yankeecylinder。MaskinenÄRocksåFörseddMedDenVälkändaIvidentivem-Teknologin Med Komponenter Som Visconip-Mound,AircapKåpaoch湿凡达斯系统。Uppstart OchIgångsättningingårocksåileversansen。

Om Papel San Francisco

Papel旧金山Startade SinFörstaMjukpappersmaskin1980. De De Lenaste 35ÅrenHarföretagetVuxit Stadigt Och Driver idag Sex Mjukpappersmaskiner MedEnÅrligKapacitetPå180000吨MjukpappersProdukter。

Valome Advantage DCT 100TS Mjukpappersmaskin

弗鲁·弗雷斯·弗雷克森(Valmet),Dario Palma Y Meza(PSF),Julio Rodriguez(PSF),Jan Larsson(Valmet),费尔西多德拉托雷(PSF),Enrique Zarate(PSF),Anders Lorentzon(Valmet)Och JoseLuis Emanuel Garcia(PSF)。

公司交流

Förytterligare信息,康塔塔:
Jan Larsson,北美销售总监,北美洲组织厂,Tel。+1 404 229 4269
Jan Erikson,VP销售,组织厂,Valmet,Tel。+46 705 171490

Valmet CorporationÄRden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2018 var cirka 3,3 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.

处理个人数据