Valmet Levererar en Tredje AdvantageProduktionslinjeFörMjukPapper直到Lila Group I Turkiet

Valmet Oyjs PressedDelande de 13 Juli 2018 11:00 Eet

Valmet Kommer Att Leverera en Kompett Valomed优势DCT 200ProduktionslinjeFör组织(MjukPapper)Till Turkiska Tynuctucenten Lila Group I Corlu,100 kmVästerom伊斯坦布尔。FöratupnåProduktionMedHögfefektivitetOchLågEnergiförbukningKommer TM3-LinjenAtt Kommer TM3-Linjenat Ha All Den Senaste Och Modernaste Utrustningen,InklipalMäldberedningoch eTETTOMFATTANDETIONIONSPAKET。UPPStart Planteras直到2020年。

Tidigare Har Valmet LevereratTVÅAvicyDCT 200 TissueMaskiner直到Samma Bruk。TM1 STARTDED 2007 OCH TM2下2012年.Förutomden nya tissuelinjenBeställdeLilaGroupocksåen Ombyggnad AV TM1 OCH TM2Föratuppgradera maskinerna Med优势Viscon-Gress Konfiguration。

Ordern Mottogs I Valmets Andra Kvartal 2018.OrdervärdetAvslöjasIne。

“用于OSS AR DET viktigt ATT samarbeta MED连接leverantör索姆弗斯达翻KRAV OCH哈日kapacitet ATT leverera utrustning索姆根uppfylla翻MALFÖR艾菲迪PRODUKTION,滞后energiförbrukningOCH生猪mjukpapperskvalitet AV。erfarenhet兽医六ATT的Valmet erbjuder书房巴斯塔teknikenFÖR翻behov。FörutomEnnyatissuemaskinen Har ViocksåHögaFörväntningarPåattFörbättraProvuktionsKapacitetenPåTM1Och TM2 Genom Ombygnaden AV PressDelen,“Sägerorhan ogucu.,ordförandeilila集团。

“Valomet Advantage DCT 200-Konceptet Med Advantage Visconip-Fress Har Blivit标准PåDen Turkiska Tissuemarknaden。VIÄRGladaToTÅterigenHafåttFörtroendetOMPartner Och AttViärCen·德尔··莱拉群体扩展赛车。vi Ser Fram EnderFåberbetatillsammans ochvaraetttödförlilaiförverkligandetav derasmål,“sägerbjörnmagnus.,Försäljningschef,emea,Valmet。

Teknisk信息OM leveransen

Valmets leverans av produktionslinjenbestårvenen komplett优势dct200-mjukpapperslinjemedmäldberedningsutrustningoch优势teknologi。leveransen omfattasocksåav eTet omfattande AutomationsPaket Med DCS,QCS OchMjukhetsmätare。äventtagningoch unlildingingår。

Med Den Nya TM3-MaskInenÖKARLILASVOLMAWAV MJUKPAPPER直到HEMMA-OCH ExceachmarkNaden,Med 70 000吨。

OM LILA集团

LilaGroupÄRETTEDANDANDERURKISKTINCUSTIFÖRETAGMUCHUDKONTORI ISTANBUL,Turkiet。Gruppen arbetar inom fyra olika sektorer,组织,fmcg(快速移动的消费品),Energi och纺织品。Fabriken iCorluärämnadthellidenstörstaAnläggningenFörMürmukpappersilverkningI Turkiet,Mellanösternoch Nordafrika,Därblikäramr samlat在ert tak下。布鲁吉岛idagnästan1000antällda。

läsmer.www.lilagroup.com.https://www.linkedin.com/company/lilAgroup.

公司交流

FörMer信息,VänligenKontakta:

销售Valmet副总裁Jan Erikson,Tel。+46 705 17 14 14 90

BjörnMarmus,销售总监Emea,Valmet,Tel。+46 703 17 79 83

ValmetCorporationÄRDen Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Processteknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.blumebaby.com.www.twitter.com/valmetglobal.