Crecia-Kasuga Har Start UPP en Valome Advantage Tissuemaskin I日本

Valomet Oyj's PressMeddelande德兰 - 2018年8月11:00 EET

Crecia-Kasuga Co.,Ltd Har Haft En Lyckad Uppstart Av En NyProduktionslinjeFörMjukPapper(组织)PÅINNYAProduktionsanläggningi富士,日本。LinjenÄRlevererad avvalmet och kawanoe zoki有限公司Invigningen Skedde I Somras Och LinjenÄrUnu我全漂移Och ProducerarMjukpapperFördapanskakonsumensknaden。

Projektet Har Varit MycketFramgångsriktoch Samarbetet Mellan Valmet,Kawanoe Zoki Och Crecia-Kasuga Har Varit Smidigt Och Effektivt。

“vi uppskattar det givande samarbetet mellan detreföretagen。DethärÄrdenföretagenimukpappersmaskinen i日本somärutrustadmed en优势Visconip媒体。Precis Som IVåraItigare安装程序På和RublerserIvärlden,HarureDatet VALITUTMÄRKTVADGällerProduktkvalitetoch Energieffektivitet”,säger.Ingmar Andersson.,VP亚太销售,组织厂商业务部门,Valmet。

“VIÄRVÄLLDIGTVICONERADEAV DEN NYA TISSUEMASKINEN SOM KOMBINERAR DEN SENSTET TEKNIKEN MED KUNSKAPFRONRÅNRECÖRETAG。UPPSTARTEN VARLYCKADOCHFöljdeTidsschemat。MaskinensPrestandaÖverträffarVåraFöverträffarVåraFöverträntningaroch vi uppskattardettödvifårfrånvalmetoch kawanoe zoki”,sägerHirofumi Narita.,vd,crecia-kasuga。

“DetÄrtillfredsställandeochglädjandeatt vara med och bidra直接介绍介绍博士·塞纳斯卡·斯坦斯卡斯卡·纳米斯卡·斯塔伦。en Advantage DCT Tassuemaskin Utrustad Med en优势Viscanip Press,Ger eTT UniktMervärdeFörMaseMensPrestanda,”SägerTakahiro Shinohara.,Verkställandedirektörpåkawanoezoki。

Valmets leverans omfattade en优势DCT 135HS Tissuemaskin Med Valmets Nyckelkomponenter OptifloInloppslåda,优势Visknip按,优势AircapKåpaoch enStålyankeecylinder。TillverkningAvÖvrigUtrustning,蒙特策码,博尔吉特SAMT安装UTFÖRDESAV Kawanoe Zoki。Den Nya Tissuelinjen HarEnÅrligproduktionskapacitetpå6万吨。

信息Om Kunden.

Crecia-Kasuga Co.,Ltd。ÄRETET联合VenturebolagFöriverkningochFörsäljningAv MjukPapper直到KonsumentMarknaden,Som Grondades 2017 AV Nippon Paper Crecia Co.,Ltd Och Kasuga Paper Industry Co.,Ltd. Genom Att Effektivt utnyttja befintliga Lokaler OchAnläggningarnaPånippon纸Fujibruk kan de producera coassprodukter som sedansäljsavbådenippon纸毛克西亚och Kasuga造纸工业。

ValomE优势Visconip按

FörMer信息,VänligenKontakta:

Ingmar Andersson,VP亚太地区销售,组织厂商业务部门,Valmet
电话。+46 54 171390,电子邮件:Ingmar.Andersson [AT] Valmet.com

Setsuo Suzuki,日本地区,Valmet,Tel。+81 86 212 3277,电子邮件:setsuo [at] suzuki valmet.com

Kawanoe Zoki Co.,Ltd,Tel:+81 896-58-0111,电子邮件:Shi.goda [AT] Kawanoe.co.jp,Shinji Goda先生和经理

ValmetCorporationÄRDen Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Processteknik,自动化OCH服务Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

valmetsnettoomsättning2017 var cirka 3,1 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FinnsPåww.valmet.com,
www.twitter.com/valmetglobal.