你要做什么? sjätte软组织面膜直到你的皮肤

Valmet Oy's pressmeddelande den 27 Juni, 2017 kl.11:00 EET

Valmet levererar en Advantage dtc -maskin med den flexibla ViscoNip pressen samt ett omfattande automationspaketden turkiska mjukpappersleverantören Hayat Kimya。Företaget har beslutat att möta den växande efterfrågan på新浪högkvalitativa造纸商genom投资于安德拉maskin直到布鲁克耶拉布加,Tartaristan i rysland。Den nya maskinlinjen beräknas öka Hayat Kimyas nuvarande生产av面部护理,toa- och hushållspapper med 70,000吨。

订购ingår i Valmets orderingång för andra kvartalet 2017。Värdet på ordern avslöjas inte。

Det här är Det sjunde projektet där Valmets och Hyats team jobbar tillsammans。Tidigare har Valmet levererat fem Advantage DCT 200TS-maskiner till Hayat, som安装于土耳其2010年和2015年,伊朗2013年,莱斯兰2014年和埃及2016年。Valmet har även genomfört en omfattande ombyggnad av deras TM1 i Turkiet, 2015年。

“我känner oss väldigt trygga med Valmet vid vår sida och är övertygade om att Vi kommer att bli framgångsrika tillsammans。”我的兽医även att Valmet har förtroende för våra tekniker och för vårt företag。Det är en bra bas för framtida samarbete”,sägerLutfi艾登他是Hayat Kimya Paper Group的董事。

“Hayat Kimya har helt klart satt en ny kvalitetsstandard för Ryska mjukpappersprodukter med sitt paperat med Advantage DCTtekinken。结果från Advantage ViscoNip press installerna samt ombyggnaden av TM1 med den nya AirCap Heli kåpan har motsvarat真主安拉förväntningar avseende effektitiet och kvalitet。Vi är övertygade om att den nya TM7 ytterligare kommer att stärka Hayats marknadsledande position”,säger比约恩·马格努斯他是Valmet公司组织工厂业务部门的销售总监。

Från vänster: Massimiliano Corsini, Paolo Vezil (Valmet), Lütfi Aydin (Hayat), Björn Magnus, Jan Erikson (V), Yahya Kigili (H), Haluk Arican (V), Avni Kigili, ibrahim Güler, Kemal Arslan (H)

Teknisk信息

Den nya mjukpappersmaskinen, TM7, hare n bredd på 5.6 m och en konstruktionshastighet på 2200 m/min。我们的产品网址är optimerad för låg energiförbrukning och förbättrad产品valitet。Som råvara kommer man att använda färskmassa。

Valmet leverans omfattar en komplett products linje för mjukpapperstillverkning bestående av mäldberedningssystem och Valmet Advantage DCT 200TS maskin。Maskinen är utrustad med en OptiFlo inloppslåda och gjuten yankee圆柱体。我相信ingår även Advantageteknologin med ViscoNip press, AirCap Heli kåpa och luftsystem förberett för热电联产。湿尘dammhanteringssystem och SoftReel L rullstol samt en Valmet Focus omrullare。Mäldberednings-systemet består av OptiSlush uppslagare, OptiFiner raffinör och OptiScreen maskinscanner。

Därutöver ingår även ett omfattande automation spketmed
Valmet IQ kvalitetskontroll-system Kontruktion, installationsledning, utbildning och start-upservice ingår också i leveransen。
订购omfattar även Hayat的优势ViscoNip pressar i TM1, 5 och 6 som upppgraderas直到nästa一代。

信息om Hayat Kimya
Hayat Kimya A.S är en del av Hayat Group som huvudsakligen verkar inom hemvårds-,卫生用纸för konsumentproductindustry。Hayat har forsatt att investera sedan deras inträde i tissuebranschen för elva år sedan。我寄给您benäms de som“den största我寄给非洲卡伦的纸,Mellanöstern och Öseuropa med en kapacitet på 42万吨纸/张år。

企业沟通

För ytterligare信息,vänliogen kontakta:
Björn Magnus, Valmet组织工厂业务部销售总监,电话+46 703 17 79 83
简·埃里克森,Valmet组织工厂业务部销售副总裁,电话+46 70 517 14 90

Valmet公司är den leande globala utvecklaren och leverantören av工艺泰克,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2016 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal