Valmet Levererar en nyproduktionslinjeförmukpapper直到皇冠造纸厂我abu dhabi

Valmet Oy's PressMeddelandedelderdem 28 2017年9月28日,KLO 11:00。欧洲东部时间

Valmet Kommer Att Leverera en KomkettProduktionslinjeFörMjukPapperMed En Focus Omrullningsmaskin Och Ett Automationspaket,直到冠造纸厂(CPM)I Abu Dhabi。DEN NYA Advantage DCT 200HS-LINJENMÖERCPMSKRAVPÅILLEVERKNEDIVHHÖGKVALITATIVAMJUKPAPPERSPRODUKTER至MELLANÖSTERN。UppstartÄr·普莱德拉·哈尔沃省2018年。

OrdernIngåriivalmetsOrderingångFörTredjekvartal 2017.OrdervärdetAvslöjasIne。

Abdullah al Khateeb.,VDFÖRCPMFabrikenÄRKLAR,Siktar ViPåTenBefästaVår位置Som Den Ledande Tillverkaren AV Jumborular I Regionyen。“

“VIÄRSTOLTAÖVERATVÅRUTRASTNECTMECÖVERLÄGSENTEKNIKSOM优势Visknip按OCH优势返回Energiåtervinningssystem,Anses Som ViktigaFramgångsfaktorerFörCPM:S扩张仪器。DetÄRMycketGlädjandeTatVi kan Vara Med och bidra i疯狂野心attillhanahållahögkvalitativaprodukter直到新浪Kunder,“Säger肯塔州,销售经理Valmet。

Teknisk信息OM leveransen
Den Nya Maskinen Har En BreddPå5,6 M och en ProduktionshaStighetPå2000米/分钟Och Kommer AttTillföra65 000吨MjukPapper额外År直到皇冠造纸厂Nuvarande Produktion Av Ansiktssevetter,Toalett- ochHushållspapperMed Premiumkvalitet。

Valmets Leverans Till到CPM Omfattar EN KompettProduktionslinjeFörMjukPapperMedmäldberedningsystemoch en优势DCT 200HS-Mjukpappersmaskin SAMT EN Focus Omrullningsmaskin。DCT 200-MaskInenÄRUTrustadMedOptiflo-Inloppslådaoch en gjuten yankee-cylinder samt优势-Teknik墨水功能Visknip-Mound,Returne-Energiåtervinningsystem,Aircap-Kåpa,卫地Dammsystem Och SoftreeL rul​​lstol。LeveransenInnehållerÄvenEttomfattande自动化自动化Paket Med Valmet DNA,ProcessKontroll Och Valmet IQ KvalitetsKontrollsystem。Komplett Konstruktion,安装,蒙塔格尔,UTBildning,Uppstart OchIgångsättningingåroctså。

信息Om Kunden.
皇冠造纸厂LLC Producerar Mjukpappersrullar I jumbostorlek。Fabriken HarEnÅrligproduktionskapacitetpå35 000吨mjukpappersomanvändsförtillverkning av servetter,ansiktssevetter samt toalett- ochhushållspapperföruae-marknaden och omgivandeeom-marknaden ochomgivandeeområden。

FörMer信息,VänligenKontakta:
Jan Erikson,VP销售,组织厂,Valmet,Tel。+46 705 171490

Kent Nika,Valmet,Tel。销售经理+46 705 507820

ValmetÄRden ledande globala utvecklaren ochleverantörenav procestikstkik,自动化och服务侵入Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务。

Valmets Starka Teknikutbud omfattarsåvälHelaMassafabrikerOchProduktionslinjerFörMjukPapper,凯隆澳累浦Papper,SomKraftverkFörProduktionAv BioEnergi。De AvanceradeAutomationsLösningarnaoch servicenförbättraPålitlighetenoch prestandan i Kundernas加工器ochförbättraffektivanvändningavråvaroroch Energi。

Nettoomsättning2016 var cirka 2,9 miljarder欧元。De 12 000 Medarbetarna Runt OM IVärldenFinnsNäraKundernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,Och AktiernaÄrnteradePånasdaq赫尔辛福州。

läsmerpå:www.blumebaby.com,
www.twitter.com/valmetglobal.