Valmet杠杆en优势ThruAir纸巾注射至欧文消费产品

Valmet Oyj的presmeddelande den, 2017年4月7日,klockan东部时间上午11点

Valmet杠杆en ny优势ThruAir (TAD)组织注射剂直到欧文消费产品。Den nya maskinen ökar irvin kapacitet för mjukpappersprodukter av högsta kvalitet。

2018年stödjer欧文的抱负是在北amerikanska marknaden med超级优质生产商蒂尔戈多斯。

Ordern ingår i Valmets orderingång för 2017年第一季度。Värdet av ordern avslöjas inte。

瓦尔梅特,欧文,哈恩lång关系,här命令,为fememjejetillsammans计划。我们的Valmet杠杆一直延伸到爱德华堡,纽约和多伦多,två större ombyggnader av TM1和TM2 i圣约翰。

"Den nya TAD maskinen kommer hjälpa Irving att fortsätta växa och leverera högsta kvalitet till våra kunder," säger罗伯特·k·欧文för欧文消费产品。

"Vi är glada över att få fortsätta vårt samarbete med Irving Consumer Products och at kunna jobba tillsammans för att förbättra deras verksamhet och prestanda。Den nya优势ThruAir烘干maskinen ökar irvin producduktionskapacitet av toettpaper, med högsta volym och mjukhet, samt handduksprodukter med utomordentlig styrka och absorbtionsförmåga" säger简•埃里克森, Valmet销售副总裁。

Teknisk信息

Leveransen omfattar en komplett paper produktionslinje med mäldutrustning, Advantage ThruAir tissue emaskin, OptiFlo II TIS inloppslåda, ThruAir tork圆柱体和luftsystem samt Advantage SoftReel rullstol。Även kondens- och dammsystem ingår liksom automation trust och expertservice。生产80.000吨纸öka欧文årliga kapacitet med。

Valmet Advantage ThruAir纸巾面膜

欧文消费品公司的信息

欧文消费品är en av Nordamerikas leande纸品- och blöjtillverkare。
Företaget består av欧文纸巾,欧文个人护理。Irving Tissue producerar premium producer för hushåll till många av Nordamerikas toppåterförsäljare。欧文个人护理är den enda tillverkaren av blöjor i Kanada。Med toptopmodern trust och teknik, producerar de superpremiumproducer till de stora noramerikanska återförsäljarna。För mer信息:www.irvingconsumerproducts.com。

企业沟通

MER信息,Kontakta:

Jan Eriksson, Valmet Tissue Mills业务部销售副总裁,电话+46 705 17 14 90
Soren Eriksson, Valmet Tissue Mills业务部销售总监,电话+1404-242-8845

Valmet är den ledande globala utvecklaren och leverantören av teknik, massa自动化服务,纸张能源工业。Valmets mål är att ge新浪网världens bästa服务。

我们的医疗费用是1500美元,我们的医疗费用是nära。我是一个非常好的朋友från oss。公司主要生产和研发产品största finns i Göteborg, Karlstad och Sundsvall。

Valmets服务inkluderar allt från外包av underhåll直到reservdelar och förbättringar av fabriker och anläggningar。Vårt starka teknikutbud omfattar såväl hela massafabriker och producduktionslinjer för mjukpaper, kartong och paper, som kraftverk för production av bioenergi。Valmets avancerade automationslösningar sträcker sig från enstaka mätningar till omfattande, nyckelfärdiga automationsprojekt för hela anläggningar。

Valmets nettoomsättning 2014 var cirka 2.5 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare runt om i världen芬兰nära kununderna och arbetar för att förbättra结果- varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,företaget är诺特på纳斯达克OMX Helsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人påwww.valmet.se,www.twitter.com/valmetglobal