Valmet levererar avvattningsutrust och automatiskt pulpermatningssystem直到BillerudKorsnäs massa- och pappersbruk Gruvön

Valmet Oyjs press smeddelande den 17 maj 2017 kl. 11:00 EET (Översättning)

他一直信任他的自动纸浆系统,直到Gruvöns瑞典的邮政总局。订购är在伦敦进行投资,并在伦敦进行投资,网址是Gruvön。投资银行är登största我BillerudKorsnäs历史银行网址största我的银行网址åren。

Ordern inkluderas i Valmets orderingång för första kvartalet 2017。Ordervärdet kommer inte att offentliggöras。Igångkörning av den nya utrustningen är planerad till första kvartalet 2019。

我投资的是Gruvön görs för möta den växande efterfrågan på hållbara förpackningslösningar för mat- och dricksvaror globalt。

“Valmets automatiska pulpermatingssystem, inklusive ballager samt stapling och avtrådning av balad massa, kommer att göra balmottagningslinjens process effektiv och säker, vilket tryggar en bra arbetsmiljö。”Med det nya automatiska系统,baserat på Valmets beprövade balhantering医疗机器人安全(TM)-teknik, kommer BillerudKorsnäs att säkerställa massaförsörjningen直到den nya kartongmaskinen Med minsta möjliga operatörsintervention", säger每Jangdal,销售经理på Valmet。

“För安帕萨马萨生产到新西兰的kommer双辊印刷机我nära安帕萨到新西兰的kartonmaskinens mäldberedning。Våra pressar kommer att tvätta masan en sista gång innan den går till den nya kartongmaskingen, säger帕特里克•Lidback,销售经理på Valmet。

Valmet har tidigare i maj 2017 meddelat att Valmet kommer att leverera en upppgradeav indunstningsanläggningen till BillerudKorsnäs massa- och pappersbruk i Gruvön。

Om kunden BillerudKorsnas
BillerudKorsnäs är ett ledande företag inom förnyelsebara förpackningsmaterial。tilsammans med sina partners skapar de hållbara förpackningslösningar。Bolaget har omkring 4 200 anställda och åtta productionsenheter, varav en är bruket i Gruvön。BillerudKorsnäs瑞典索尔纳。

企业沟通

För mer信息vänligen kontakta:
patrick Lidbäck, Valmet纸浆和能源业务线销售经理,电话+46 70 715 4723
/ Jangdal, Valmet纸浆和能源业务线销售经理,电话+46 70 294 6340

Valmet公司är den leande globala utvecklaren och leverantören av工艺泰克,自动化和服务在马萨,纸业和能源工业。Vårt mål är att ge våra kunder världens bästa服务。

Valmets omfattande teknikutbud inkluderar såväl massabruk,生产厂家för组织,kartong和paper, som kraft- och värmeanläggningar för能源生产。Valmets innovativa service- och automationslösningar förbättrar driftsäkerheten och prestandan i våra kunders processer och effektiviserar användningen av råmaterial och energi。

Valmets nettoomsättning 2016 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra 12 000 medarbetare矮小的om我världen芬兰人nära昆德那阿阿betar för att förbättra deras result - varje dag。Valmets huvudkontor ligger i Esbo,芬兰,och företaget är。

Mer information芬兰人påwww.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal