Fyra mjukpapersmaskiner från Valmet uppstartade inom tre månader hos Lee & Man Paper Manufacturing in China

Valmet Oyj的新闻稿2017年1月30日kl. 10:00

在此期间månader har fyra nya mjukpapersmaskiner tagits i drift på Lee & Man Paper manufacturing bruk Chongqing i Kina。De nya maskinerna, som är konstruerade för production av högkvalitativa mjukpappersprodukter tillverkade med låg energiförbrukning, producerade säljbart paper av god kvalitet från allra första rullen。

Valmet har tidigare installerat en Advantage DCT 200 mjukpappersmaskin vid samma bruk, som togs i drift 2015。真主安拉fem maskinerna är utrustade med avancerad teknik för att tillverka högsta papperskvalitet med lägsta möjliga energiförbrukning

“从现在起,每år生产24万吨纸张,直到vår终止生产。”德·乌普费勒vårt请注意。Valmets Advantage DCT-tekniks förmåga att producera mjukpaper med hög kvalitet och låg energiförbrukning kommer även att stödja våra mål att leverera miljöeffektiva producer med hög kvalitet" berättar雷蒙德·李, Ordförande, Lee & Man Paper。

"这将启动一个新的maskiner på tre månader将其保存在一个svårslaget记录。Tack vare väl beprövad teknik, fantastiskt lagarbete och stora ansträningar från真主安拉inblandade合伙人,kund真主安拉maskiner starting upp effektivt och och med före utsatt tid" sägerSvenerik奥尔森Valmet China Tissue总监。

创业团队一重庆

Teknisk信息

Valmets leverans omfattade fyra kompletta mjukpappersmaskiner av typen优势DCT 200HS- samt mäldberedningssystem。Maskinerna är utrustade med OptiFlo inloppslåda och gjuten扬基气缸。De har också den effektiva advantagetekniken med bland annat ViscoNip press, ånguppvärmd AirCap Yankeekåpa, WetDust dammhanteringssystem och en SoftReel P rullstol。Mäldberedningsutrustning, konstruktion, installationsövervakning, operatörsutbildning samt startup ingick också i leveransen。Liksom ett automation spket med Valmet DCS和QCS控制系统。

Maskinens品种är 5,6米,konstruktionshaset är 2.000米/分钟。我们的产品是årlig kapacitet på 6万吨面巾纸每år framställt av färskmassa在布里布里使用。

万安纸业

Företaget grundades 1994, Lee & Man Paper Manufacturing Ltd och har sedan växt till en leande Paper - och massatillverkare I Kina。De 6.500 anställda är fördelade på företagets fem produktionsanläggningar I Kina. 2014 hade Lee & Man en kapacitet på sju miljoner ton kartong,双面mjukpaper samt 18万吨massa。

企业沟通

有关ytterligare的信息,请登录vänligen kontakta:
Svenerik Olsson, China Tissue总监,电话+86 10 6566 2568

Valmet是全球领先的制浆、造纸和能源行业工艺技术、自动化和服务的开发商和供应商。我们的目标是成为服务客户的全球冠军。

瓦尔梅特强大的技术服务包括纸浆厂、纸巾、纸板和纸张生产线,以及用于生物能源生产的发电厂。我们的先进服务和自动化解决方案提高了客户流程的可靠性和性能,并提高了原材料和能源的有效利用。

Valmet 2015年的净销售额约为29亿欧元。我们遍布全球的12,000名专业人员与我们的客户紧密合作,并致力于推动我们客户的业绩——每一天。Valmet的总部位于芬兰的埃斯波,其股票在赫尔辛基纳斯达克上市。

阅读更多www.blumebaby.com,www.twitter.com/valmetglobal