Vi siktar mot världsrekord

Nyhet publicerad av Södra 2016年4月5日。有意者:马林Arnesson /南。

Pasi Laine和Lars Idermark

我måndags träffades Södras och Valmets koncernchefer för sista gången innan stoppet av fabriken。Slutspurten av项目扩展Värö närmar sig och den 7 major stängs producktionen på Södra Cell Värö ned och fem intensity veckor följer då gamla maskiner plockas booch nya och större monteras in。

Södras och Valmets ledningar har varje månad hela projekttiden haft regelbundna avstämningar där man följt upp arbetet med投资och tidplan。我们väntar你的电话号码是få直到你的号码是långa stoppet den 7 maj, då det utöver den dagliga personalen kommer en extra styrka på cirka 2 700 entreprenörer, varje dag。

-在stoppet har vi två riktiga utmaningar - kokeriet och pap诗篇。Att under så kort tid montera bert det gamla torkskåpet montera in det nya kommer Att kräva världsrekord i komplicerat montage。男人vi siktar mot världsrekord, säger Pasi Laine, koncernchef för Valmet。

Största project i Europa
Valmet är huvudleverantör av maskinutrustningen直到扩张Värö,正在投资4米加德克朗,并计划är det största som Valmet har i just nu欧罗巴。我Värö har Valmet flera delprojekt som löper på文胸男士där tidplanen är riktig utmaning。

- Det är viktigt att båda företagen你好,你的syn och fokus på arbetsmiljö och säkerhet men också你好,你的正面对话。Det gör Det enklare att ta kontakt och diskutera frågor som dyker upp after vägen, säger Södras koncernchef Lars Idermark。

帕斯莱恩fortsatter:

- Att arbeta i styrgrupp omed en partneringförklaring har lärt oss mycket både om projektet oom egna组织在俄的时候löser utmaningarna。Södra är en krävande kund men som företag behöver vi kunder som utmanar oss, för att vi själva ska fortsätta växa och utveckla oss。我在曼彻斯特计划därför kommer Vi arbeta mycket intensity för hålla tidplanen och levp直到förväntningar Södra har på oss。