Valmet Vann“Åretsaffär”

Valmet AB:S压榨机Den 23 Mars 2016 08.05 CET

Handelskammarenvärmlandharutsett valmets mjukpappersmaskin优势ntt toÅretsaffär2015.Utmärkelsen德雷德·utvidnäringslivsgalan“100 Grader Karlstad”Påfredag​​enoch ges Till Till到EttFöretagoMogGjort enaffuärutöverdvjortvanliga。

- VIÄRVäldigtGladaOchStoltaÖverutmärkelsenOchVårtnovencesarbete。Hybridmaskinen,Kan Tillverka Flera Olika Kvaliteter Av MjukPapperFrån正常到HögstaKvalitet,MinskarEnergianvändndndndenen,SamtÖkarPlexibiliten,SägerKarl-Johan Tolfsson,厨师Förvalmetsutvecklingscenterpålambergetikarlstad。maskinen harsålts直到KunderÖverHelaVärlden

HandelskammarenVärmlands动机直到Priset Lyder I Sin Helhet:

“Återigenståretklartvärmländsk创新ochmiljötänkÄrkrafterattäknamed。Den Nya Flexibla Hybridmaskinen优势NTT,FörMiljövänligareMjukpappertillekning,Lyfte 2015年的Valmet To Till到NyaHöjderPåNlabluldochKonkurrensutsattMarknad。Kunderna Beskriver Maskinen Som Framtidens Teknik Och DetsammanlagdaOrdervärdetHärdetsHittillsÖverstiger1,7米鲁德尔,NågotSomGenererarTilväxtFörSåvälvalmomförFöretagetsVärmländskaLeverantörmer。Åretsaffär为2015年Sätterhelt klartvärmlandpåkartan。“

Valmets Hybridmaskin KanStällaOMPåBaraNågraInmmarFrånTeraTatt Prodarera Traditionellt Papper Till Att Att Att Att Att Texturerat Papper AvMycketHögKvalitet。

- FlexibilitetenGörathundernaKanInterencer Nya Papperskvaliteter我MindreSkalaFörat轿车塞班ÖKAProduktionenNärEfterfråganStiger。DETÄRVIKTIGTINTE MINSTPÅMARKNADERDÄREFTERFRÅGHSPÅTOALETT-OCHHUSHÅSHAPAPPERAVHögreKValitetÖkarSnabBT,SägerJan Erikson.,全球Försäljningschef组织,Valmet。

HandelskammarenVärmlandsPrisÅretsaffärinåretgjort enaffärureöfletvanliga下的奥特兰·凡尔格··凡尔··斯诺拉特拉·奥克拉·Som VaritAvgörandeFördEvnaFöretagetsUtveckling。

ValmetÄrenvärldslowandeeLeverantörSomUtvecklar Maskiner,Teknik OchServiceåtMassa-,Pappers-Och Energiindustrin。PåValmeti Karlstad Jobbar Ca 700人员Med Utveckling,Försäljning,Tillverkning,Projektledning Och Service。Valmet Har Totalt 12 000 Medarbetare Runt Om IVärlden。

FörMer信息,KontaktaGärna:
Jan Erikson,VP Sales,Jan.Erikson [AT] Valmet.com,0705-171490
KatarinaÅhsberg,营销经理Katarina.Ahsberg [AT] Valmet.com,073-97 12 12

ValmetÄrden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化Och Service Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

valmetsnettoomsättning2015 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FinnsPåww.valmet.se,www.twitter.com/valmetglobal