Valmet Uppgraderar Sodapannan och Indunstningslinglingljen vidsödracellmönsteråsmassa-och pappersbruk我sverige

Valmet公司按Medelddelande 25 Maj 2016 Klockan 11:00 Eet(Översätttning)

Valomet Kommer Att Leverera en Sodapanneuppgradering och en uppgradering av Indunstningslinglinglinglinglinglinglinglinglinglinjen to tosödracellmönsteråsmassa-och pappersbruk我sverige。LeveransenÄr普莱斯托拉Till到Hösten2016。

Ordern Inkluderas I ValmetsOrderingångFörFörstaKvartalet2016.OrdervärdetKommerInte AttOffentLiggöras。EN Uppgradering AV DenHärMfattningenVärderasMon志下6米米朗欧元。

“SodapannorBehöverKonsekventUppgraderasMedJämnaMellanrum。Denna Typ Av UppgradeeringBehöverGörasPåGrundAV侵蚀OCH Korrosion Av Sodapannans Tuber OchBaserasPåulteAtoTETEVen Inspektion Gjort Av Tredjepart。vi Har VaritenpålitligservicePartnerFördessautbytesarbetenHosSödraCeltesarbetenHosSödraCellmönsteråsÅrochviÄrgladaatttsättaet roda samarbetet med dem,“SägerMarcus Grundevik,Säljareoch projektledarepåvalmet。

Teknisk信息OM leveransen

Valmets Leverans Innefattar Utbyte Av DELAR I SodaPannan Och Indunstningslinglinglingljen och dessutom ettnyttbrännarsystemförkoncenterroadeiCke-Kondenserbara Gener(NCG)。

Vid Uppgraderingen Kommer Indunstningslinje 2 Att Utrustas Med Ny Valmet TubelVärmeytaIen Av Effekterna。我en Valmet Tubel Koncentrator Indunstas SvartlutenPÅUTSIDANAV TubernaFörnEnkelon-Line-TvättOchFöratundvika kemisk- eller Mekanisk离线 - Tvätt。

SödraCellMönsteråsMassabruk,FotoSödra/OlaÅkeborn

OMKundensödra细胞

SödraÄrsverigesStörstaSkogsägarförening,Med MerÄn50000skogsägareoM Medlemmar。SödraÄrocksåen internationell skogsindustrikoncern med verksamhet som byggerpåbearbetning av medlemmarnas skogsprodukter。

公司交流

FörMer信息Kontakta:
Marcus Grundevik,销售和项目经理,能源销售和服务运营,EMEA,Valmet,Tel。+46 73 030 74 51

Fredrik Vedin,产品销售经理救赎,恢复系统,Valmet,Tel。+46 706 45 23 55

ValmetÄRden Ledande Globala utvecklaren ochleverantörenav teknik,自动化och服务侵入Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪KundervärldensBästa服务。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

Valmets Service Inkluderar AlltFrån外包AVUnderhåll直到储算器OchFörbättringarAv Fabriker OchAnläggningar。vårtstarka teknikutbud omfattarsåvälhela massafabriker och produktionslinjerförmukpapper,凯隆och papper,som kraftverkförproduktion av bioenergi。Valmets AvanceradeAutomationsLösningarSträckerSigFrånEnstakaMätnningarGoiltomfattande,NyckelfärdigaUnivalationsProjektFörHelaAnläggningar。

valmetsnettoomsättning2014 var cirka 2,5 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.