Valmet LevererarTVÅAvidentNTT-MJUKPAPPERSLINJER直到SOFIDEL Americas Nya Pappersbruk I USA

Valmet Oyjs PressedDelande Den 13 Oktober 2016年klockan 14:00 Eet(Översättning)

Sofidel AmericaFortsätterSin扩展I美国Och Offentliggjorde Nyligen Sina PlanerPåattetableraEtt Helt nytt Papperbruk I Circleville I俄亥俄州。Valomer Kommer Att LevereraTvåhaightnttmaskinerMedmäldberedningsutrustningOch Automations系统直到Det Nya Bruket。Bådamaskinerna tas我在2018年下漂移。

OrdernIngårivalmetsOrderingångFörTredjekvartal2016.VärdetAVOrdernOffentliggörsinte。

Valmet Och Sofidels SamarbetesträckerSigmerän20ÅrBakåtiiden och Innefattar elva konventionella mjukpappersmaskiner。TidigareIårBeslutadesig SofidelFöratorävenstreai sinförsta优势ntt maskin som skainstalleraspåderas bruk,delitissue i polen在2017年下。

“Advantage NTT Tekniken PassarVäldigtBRAFörvåraväldamerikaieNderamerika。Vi Har Ett Starkt FokusPÅnovativaochHögperterandeTeknologieroch Vi Ser detHärSoMenenInvesteringförframtidenSom Kommer AttHjälpaOSSTaNästaSteg在I优质的Segmmonet”SägerLuigi Lazzareschi.,CEO,Sofidel。

“VI Ser Fram EnderAtttsättaVårresaItlsammansMed Sofidel OchärStöveratkunnastödjaderas扩展Pånyamarknader och nya kvalitetsse。viärÖvertygadeoch nya kvalitetssetment。viärÖvertygadeom atten innovativa advantage ntt tekniken med Sin Flexibilit,Produktkvalitet OchEnergibesparandeFörmågaÄRRFramtidensTeknik”Säger.andersbjörn.副总统Valmet组织厂商业务部门。

Teknisk信息OM leveransen

Valmets leverans omfattartvåkompettaproduktionslinjerförmukpappersilverkingbeståendeav优势ntt pappersmaskiner medopifloinloppslådoroch gjutna yankeecylindrar。MaskinernaÄRÄVuUTrustade Med ValmetsAdvanageDiskiksåSOMAircapYankeekåpaMedLuftsystem,Wetdust Dammhanteringssystem Och SoftreeL B Rullstol。Valmet LevererarävencectNesign,MäldberedningsutrustningSAMT AutomationsSystem MED DCS(分布式控制)OCH QCS(质量控制)系统。

de nyamaskinernaÄrkonstrueradeförenhastighetpå1800m / min itowerurelägeoch 2000 m / min我konventionelltläge。ProduktionslinjernaÄR优化型FöratsparaEnergi Och纤维SAMT ATTMöjliggöraPropuktdifferentieringOchHögProduktionAV Premium Produkter。Maskinerna harenÅrligproduktionskapacitetpå70.000吨vardera。

ValomE优势NTT组织机

Om Sofidel Group Och Sofidel America

Sofidel GroupÄRETETPREVATÄGTFöretagoch enavvärldenslearande tillverkare av mjukpapperförhygien- och hemmabruk。FöretagetSom Grundades 1966 Har Idag Verksamhet I13LänderMedFlerÄn5500Anställda。Omsättntningen2015 VAR 1,809 Meur Och De HarEnÅrligproduktionskapacitetpåerän1miljon ton。SofidelÄrmedleemi fns och wwfs klimatprogram。SofidelAmericaÄrEttDotterbolag直到Sofidel集团。Det Grundades 2012 GenomKöpetAvCellynneCoass Company Vilket Hade Tre Produktionsenheter I USA - Haines City(FL),Green Bay(Wi)Och Henderson(NV)。

公司交流

Förytterligare信息,康塔塔:

Jan Eriksson,副总裁销售Valmet组织磨坊业务部门,电话。+46 705 17 14 14 90
萨班·贝尔恩(Valmet Coisty Mills),Tel。销售总监JohanBjörn+46 703 17 12 16

ValmetÄrden Ledande Globala Utvecklaren OchLeverantörenAV Process Teknik,自动化Och Service Inom Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。VårtMålÄRTATGEVÅRAKUNDERVÄRLDENSBÄSTA服务。

Valmets Omfattande TeknikutBud InkluderarSåvälMassabruk,ProduktionslinjerFör组织,凯隆澳累浦Papper,Som Kraft-OchVärmeanläggningarFörEnergiproduktion。Valmets Innovativa Service-OchAutomationsLösningarFörbättraRfriftäkerhetenoch prestandan ivårakunders加工器och effektiviseraranvändningenavråmaterialoch Energi。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

valmetsnettoomsättning2015 var cirka 2,9 miljarder欧元。Våra12 000 medarbetare runt omivärldenfinnsnärakunernaoch arbetarföratförbättraderas结果 - varje dag。Valmets Huvudkontor Ligger I Esbo,芬兰,OchFöretagetÄrnteratPånasdaq赫尔辛福斯别墅。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.www.twitter.com/valmetglobal.