Valmet har fått en order från Holmen på en barrlinjeombyggnad vid Iggesunds bruk

Valmet公司presmeddelande den 3 mars, 2015年klockan 12.00 EET (översättning)

我一直信任他的服务,直到我和胡苏姆·伊格桑德斯在瑞典。Ombyggnader kommer att förbättra producduktionsstabiliteten, minska de rörliga kostnaderna och öka producduktionskapaciteten med 15 procent, vilket motsvarar 5万吨。Arbetet kommer att genomföras i två etapper under 2015 och 2016。

Ordern har inkluderats i Valmets orderingång för första kvartalet 2015。Ordervärdet för Valmets leverans kommer inte att offentliggöras。

"我的bra erfarenhet在valmet pressar på vårt bruk i många år。在这里输入译文Denna ombyggnad kommer的名字是flaskhalsari processen öka masakapaciteten。Vi kommer också att minska de rörliga kostnaderna, vilket kommer att stärka vår konkurrenskraft", säger奥洛夫·温布莱德·沃特Iggesund的工厂主管。

"Ombyggnaden är det första steget mot ett pressbaserat blekeri。Den höga utloppskoncentrationen gör processen lättare att kontrolera volymen av utsläpp直到avloppet kommer atla mindre än för tvättutrustning med lägre utloppskoncentrationer。Även vatten- och kemikalieförbrukningen minimeras。我想通过här project(项目),säger找到他米凯尔Gustafsson, Valmet销售经理。

来自Valmets leverans的Teknisk信息

Valmets杠杆的肥胖inkluderar huvudmaskiner, grundläggande投影och蒙太奇。我första etappen kommer två tryckdiffusörer att byggas om, en I kokeriet och en I bruntvätten, där även en ny TwinRoll-press kommer att installeras。我den andra etappen kommer sygassteget att förlängas till ett tvåstegs OxyTrac system, vilket kommer göra det möjligt att forfarande nå låga kappatal även om kapaciteten ökas ytterligare。Två nya双卷压实装置。Genom att göra blekeriet pressbaserat minimeras vatten- och。

Om Holmen och Iggesunds bruk

Holmen är en skogsindustrikoncern som tillverkar tryckpapper, kartong och trävaror och driver skogsbruk energy -生产性。

Holmens Iggesunds bruk är在最先进的道路上,完全整合了kartongbruken i världen。Invercote och används för produkter som grafiska produkter och förpackningar av högsta kvalitet。Exklusiva förpackningar för parfym, choklad, vin, sprit, cigarette och cd-omslag är Exklusiva förpackningar för parfym, choklad, vin, sprit, cigarette och cd-omslag är例på användningsområden。每个år och har 800 anställda的产量为på 34万吨。

瓦尔麦特公司公司
企业沟通

För mer信息kontakta:
Mikael Gustafsson,纸浆和能源业务线销售经理,Valmet, Tel. +46 70 653 3809

Valmet Corporation är en leande global utvecklare och leverantör av service och teknik inom massa- paper - och energiindustrin。Våra 10 500 medarbetare världen över arbetar nära kundna för att förbättra结果- varje dag。

我们的医疗费用是1500美元,我们的医疗费用是nära。我是一个非常好的朋友från oss。公司主要生产和研发产品största finns i Göteborg, Karlstad och Sundsvall。

Valmets服务inkluderar allt från外包av underhåll直到reservdelar och förbättringar av fabriker och anläggningar。Vårt starka teknikutbud omfattar såväl hela massafabriker och producduktionslinjer för mjukpaper, kartong och paper, som kraftverk för production av bioenergi。

Valmets nettoomsättning för 2014 var cirka 2.5 miljarder欧元。Valmets mål är att ge新浪网väldens bästa服务。

Valmets huvudkontor ligger i芬兰företagets aktier är诺特på纳斯达克OMX Helsingforsbörsen。

Mer信息芬兰人påwww.valmet.sewww.twitter.com/valmetglobal