Valmets Fiberenhet I Sverige Har Gjort eTT BRAÅr

Valmet ABS按Medelddelande Den 2014年12月18日KL。14.00 CET.

Valmets Fiberenhet i Sverige Har Haft eTT BRAÅrMUTMÅNGA订单FrånMassaPDustrinVärldenÖver,VilletStärktvalmets位置Som LedandeLeverantör。Det SammanlagdaVärdetAvMottagna订单ärÖver2米鲁德斯Svenska克朗。

Det Finns FleraHöjdpunkteratt lefta framfrånÅretsomgått。Bland AnnatSödra细胞Projekt IVäröSomäretStörstaMassabruksProjektet我现代TID I Sverige。

Fiberenhetens CentrumförKokeriteknologiligger i Karlstad。我Sundsvall Fokuserar ManPåFiredlinjerochdärfinnsävenntillkningsenhet。Mesaugnstekniken汉泰弗鲁·恩孝顺IKöpenhamn。

订购Frånolika delaravvärlden

I Europa Rar订购KommitFrån葡萄牙,Sverige Och FinlandPåbådeombyggnadsprojekt och ny Utrustning。destörstaordrarna kommer dockfrånsverigedärvalmet,förutomdenomfattande utbyggnaden isödracell,fåtten stor订单frånsca包装我obbola som Investerat i Eett nytt Kokeri。

I Asien Har OrdrarnakommitFrämstFrånKina,泰国Och Indonesien。“暹罗纤维素有限公司Beställdeen Uppgradering Av Sitt Befintliga Kokeri To to CompactCooking G2 Och en Ombyggnad AVEfterföljandePeriblinje。Ordern var en direktföljdavat Valmetuppnåtttnycketbra masakvalitet med det nya kokerisystemet som tidigare startats Upp i Eett Annat Bruk I Thailand,“Sägar汉斯奥尔斯森,försäljningsdirektör。直到印度尼西亚Kommer Valomet Dessutom Att leverera denstörstamesaugnennågonsintill ettmasabruk。ValmetHarävenAtisktÖkatSinMarknadsandelVadGällerFibriber-System I Kina Genom en Riktad Satsning。

ävsfrånnord- och sydamerika har订单rullat in。洛杉矶·斯特·康帕特·纳米·普拉斯·普罗尔·纳米·普通纸浆和论文现代主义者,ÄR································································································································。Med Denna Teknik I Nordamerika。

“DE订购2014年下的SOM VUNNITS SPAPAR Naturligtvis enHögBeläggningMen Vi HarnceNgnibel Struktur SomGöratvi kan parera Upp-OchNedgångarPåEttBättreSättUnänTidigare。ValmetsMålÄrattvårakundervärldensBästaServiceOchVåraKunderHarVerkligen VisatSittFörtroendeFörvalmet。vi ser framtiden a medtillförsikt,“sägerStefan Mattsson.,厨师Förvalmetsifärsenhet光纤加工业务部。

valmet ab.

FörMer信息Kontakta:
Stefan Mattsson,厨师Förvalmetsifärsenhet纤维加工业务部门,电话。+46 70 653 3818

Hans Olsson,Försäljningsdirektör,纤维加工业务部门,Valmet,Tel。+46 70 683 6619

Valmet CorporationÄRSNEDandeMlobalUtvecklare OchLeverantörav服务och teknik inom
Massa-,Pappers-Och Energiindustrin。Våra11 000MedarbetareVärldenÖverbetarnäraKundernaFöratFörbättraDeras结果 - Varje Dag。

Valmet Har Omkring 1500 Medarbetare I Sverige Som Jobbar INäraMamarbeteMed Ett Stort Antal Kunder。我Sverige Kommer Tekniken I Tre AV Fyra PappersbrukFrånOss。vi har flera produktions-och研发增强仪varav destörstafinnsigöteborg,卡尔斯塔德och sundsvall。

Valmets Service Inkluderar AlltFrån外包AVUnderhåll直到储算器OchFörbättringarAv Fabriker OchAnläggningar。vårtstarka teknikutbud omfattarsåvälhela massafabriker och produktionslinjerförmukpapper,凯隆och papper,som kraftverkförproduktion av bioenergi。

FöretagetHar IndustriHistoria SomSträckerSigÖver200ÅRohn NyskapadesdåMerksamhetenFörMassa,Papper Och Energi Blev EttEgetFöretagVidDelniDenAv Metsokonnernen IV Metsokoncernen 2013年12月。ValmetsNettoomsättningFör2013 v v v v v v vilcirka 2,6米兰德欧元。ValmetsMålÄRatt eat ge新浪Kunderväldensbästa服务。

Valmets Huvudkontor Ligger I ESBO I Finland OchFöretagetsAktierÄr诺特纳纳斯达克OmxHelsingforsbörsen。

MER信息FINNS POwww.valmet.se.se.och.www.twitter.com/valmetglob.AL.