Valmet toimittaa hakkeenpesu- ja kuidutuskonejärjestelmän VRG东华MDF:lle vietnam

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 10.10.2022 kello 11.00

Valmet toimittaa hakkeenpesujärjestelmän ja EVO-kuidutuskonejärjestelmän越南ilaiselle VRG东华MDF -osakeyhtiölle。

提劳斯sisältyy Valmetin vuoden 2022 kolmannen neljänneksen提劳克辛。Toimitus on sununniteltu vuoden 2023 syyskuulle。Tilauksen arvoa ei julkisteta。Tämän kokoisen ja laajuisen projektin arvo on yleensä noin 3-6 miljoonaa euroa。

VRG Dongwhan MDF-laitos sijaitsee Minh Hungissa vietnam。70万米上的Laitoksen vuotuinen kokonaiskapasiteetti3.MDF: aa。

“Olemme hyvin tyytyväisiä siihen, että saimme luottamuksen uuden järjestelmän toimittamiseen。VRG Dongwhalla ja Valmetilla on jo ennestään ollut vahvaa yhteistyötä kahden aiemman Valmetin kuidutus- ja hakkeenpesujärjestelmän sisältävän linjan myötä。Kolmannen hakkeenpesu- ja kuidutuskonejärjestelmän toimitus vahvistaa entisestään yhteistyötämme”,sanoo ValmetinSellu ja energia-liiketoimintalinjan myyntipaallikko列夫桑德博格

" VRG Dongwha toteutti edellisen projektin onnisteesti yhteistyössä Valmetin kanssa。罗tamme siihen, että pystymme tuottamaan tällä kolmannella linjalla korkealuokkaisia ja tasalaatuisia tuotteita erilaisista raaka-aineista ", sanooSoHyun荣格, VRG Dongwha -osakeyhtiön projektipäällikkö。

Toimituksen tekniset tiedot
Valmetin toimituksee sisältyy uuden MDF-laitoksen laitteisto, mukaan lukien hakkeenpesu ja EVO 70 -kuidutuskonejärjestelmä。
Valmetin EVO-kuiduttimet tunnetaan lotettavasta toiminnastaan ja alhaisista käyttökustannuksistaan。Lisäksi Valmet toimittaa suunnittelupalvelut, asennuksen, käyntiinajon sekä valvonnan neuvontapalvelut kaikille toimittamilleen laitteille ja järjestelmille。

Tietoja asiakkaasta VRG东华MDF
VRG东华MDF yksi Aasian suurimmista ja moderneimmista MDF/HDF-laitoksista。Sillä on käytössä edistynyttä, ympäristöä säästävää teknologiaa sekä nykyaikaiset Saksasta, Ruotsista ja Suomesta toimitittut tuotantolaitokset。Tämä MDF:n tuotantolaitos käyttää raaka-aineina pääasiassa kumipuuta, akaasiaa, melaleuca-puuta, munuaispuuta ja mäntyä。VRG东华MDF sijaitsee Minh Hungin kunnassa lähellä hChí Minhin kaupunkia, vietnam talouselämän keskusta。

Stefan Nordbäck,高级产品销售经理,纸浆和能源,亚太,Valmet, puh。+66 817 627 566
莱夫·桑德伯格,维美德纸浆和能源销售经理。+46 706 065 547

Valmet on mailman johtava prosessiteknologian, automaatioratkaisujen ja palvelujen toimittaja ja kehittäjä sellu-, paperi- ja energiateollisuudelle。Automaatiojärjestelmillä ja virtauksensäätöratkaisuillamme palvelemme vielä laajempaa prosessiteollisuuden asiakaskuntaa。

Tavoitteenamme on tulla mailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。17 000 ammattilaistamme työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。

Yhtiöllä on yli 220 vuoden teollinen historia ja vahva näyttö jatkuvasta parantamisesta ja uudistumisesta。Vuonna 2022 yhtiö saavutti merkittävän merkkipaalun, kun virtauksensäätöyhtiö Neles sulautui Valmetiin。Sulautuneiden yhtiöiden yhteenlaskettu liikevaihto vuonna 2021 oli noin 4,5 miljardia euroa。

Valmetin osakkeet noteerataan Nasdaq Helsingissä, ja yhtiön pääkonttori sijaitsee Espoossa。

Seuraa meitavalmet.fi|推特|Twitter (IR)|LinkedIn|脸谱网|YouTube|Instagram|Instagram (IR)|