Valmetilta konenäköteknologiaa Stora Enson ympäristöystävällisempään barrier- suojakerroskartonkiproessiin

Valmet Oyj:n ammattilehdistötiedote 17.12.2020 klo 11:00

瓦尔麦特公司toimittaa维美特IQ网络检测系统(WIS)-vianilmaisujärjestelmän Stora Enson päällystys- ja laminointilaitokselle Ruotsin Forshagaan。Uusi järjestelmä asennetaan ekstruusiopäällystyslinjalle, jossa valmistetaan uudenlaista muuan muassa kartonkikupeissa ja muissa elintarvikepakkauksissa käytettävää suojakerroskartonkia。tillaus sisältyi Valmetin vuoden 2020 kolmannen neljänneksen tilauksiin。

您的名字是:perinteistä muovikerrosta, mikä tekee prosessista ympäristöystävällisemmän ja asettaa tiukat standard laadunhallinalle。Korkealaatuinen kartonki kestää käytössä nestettä ja rasvaa。Kartonki voidaan myös kierrättää, ja se hajoaa kierrätysprosessissa kuin paperi, minkä ansiosta kuitumateriaalia voidaan kerätä talteen suuria määriä。

“Huomioimme erityisesti toimitusvarmuuden, teknisten vaatimustemme toteutumisen sekä paikallisen huoltohenkilöstön saatavuuden。”Valitsimme Forshagan uuden vianilmaisujärjestelmän toimittajaksi Valmetin, koska yhtiöllä on pitkä kokemus ja osaaminen viirujen havaitsemisessa ", kertoo projektipäällikkö列夫Karlsson对于Ensolta。

Valmetin vianilmaisujärjestelmä mahdollistaa tehokkaan ja reaaliaikaisen laadunhallinnan, jolla laatupoikkeamien juurisyihin voidaan putua。

" Valmet IQ网络检测系统-vianilmaisujärjestelmän avulla laatupoikkeamat voidaan tunnistaa lottettavasti。Alan johtavan konenäköteknologian ansiosta paperikoneen operaattorit voivat nopeasti putta laatuongelmiin ja tehdä tarvittavat toimenpiteet, joilla tuotannon laatu ja proessin tehokkuus paranevat ", sanoo Valmetin laadunhallintaratkaisujen ja automation liiketoimintapäällikkö阿基Torvinen

Lisatietoa Valmetin toimituksesta

Kolmannen sukupolven Valmet IQ Web检测系统-vianilmaisujärjestelmän toimitus sisältää 8K双线TDI -kamerat, edistykselliset kuvankäsittelyominaisuudet ja synkronoidun suuritehoisen stroboskooppisen LED-valaistuksen。Järjestelmä mahdollistaa realaaliaikaiset ja tallennetut vikaraportit sekä tiedot laatupoikkeamien yksityiskohdista ja trendeistä。Lisäksi virheet on luokiteltu lotettavasti käyttämällä hyväksi MIDA-teknologiaa(多重图像缺陷分析),monigeometriateknologiaa sekä uusimpia tekoälyyn pohjautuvia ohjelmistoalgoritmeja。

Tietoa Stora Enson为shagan laitoksesta

斯道拉恩索在pakkaus-, biomateriali -, puutuote- ja paperitolisuuden uusiutuvien tuotteiden maailmanlaajuinen toimittaja osana biotaloutta。Stora Enson yksikkö Ruotsin Forshagassa valmistaa vuosittain noin 12 000吨barrier-päällystemateriaalia, ja työhön osallistuu noin 100 työntekijää kahdella tuotantolinjalla。Vuoden 2020 alussa Forshagan laitoksesta tuli myös Stora Enson Packaging Materials -divisioonan osaamiskeskus, jonka tehtävänä on valmistaa ja kehittää uusia biopohjaisia barrier-teknologioita ja -tuotteita。

Aki Torvinen, liiketoimintapäällikkö, laadunhallintaratkaisut, Automaatio, Valmet, puh。+358 40 7246 126

Valmet on mailman johtava prosessiteknologioiden, automaatiojärjestelmien ja palveluiden kehittäjä selu -, paperi- ja energiateollisuudelle。Pyrimme tarjoamaan asiakkaillemme邮差parasta palvelua。

Valmetin vahvaan teknologiatarjontaan kuuluvat muun muassa sellutehtaat sekä pehmopaperin, kartongin ja paperin tuotantolinjat ja bioenergiaa tuottavat voimalaitokset。Edistykselliset palvelumme ja automaatioratisumme parantavat asiakkaidemme proessien varmuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian hyödyntämistä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelevät lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaa osoitteestawww.blumebaby.com/fiwww.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely