Valmet toimtaa merkittävän paperikoneen lajinvaihtouudistuksen cascade esille Yhdysvaltoihin

Valmet Oyj:n lehdistötiedote 14.12.2020 klo 14.00

Valmet toimtaa merkittävän paperikoneenlajinvaihtouudistuksensisältäen laajat automaatio- ja palvelupaketit Cascadesin Bear Islandin tehtaalle virginia, Yhdysvaltoihin。project jektissa nykyisin sanomalehtipaperia valmistava paperikone PM 1 uudistetaan tuottamaan korkealaatuisia, kevyitä ja sataprosenttisesti kierrätettyjä liner- ja aaloutuskartonkilajeja pohjois - america markkinoille。

Tilaus sisältyy Valmetin vuoden 2020 neljännen vuosineljänneksen saatuhin tilauksiin。Tilauksen arvoa ei julkisteta。

Valmetin teknologia ja referenssit olivat tärkeimpiä syitä tämän sopimuksen saamiselle。Greenpac-kartonkilinja Bear Islandin sisartehtaalla on toiminut erinomaisesti, ja yhteistyömme Cascadesin kansa on ollut hyvää。Olemme kehittäneet joustavasti viiraosan teknologiaamme entistä paremmaksi vastaaman asiakkaiden vaatimuksia ", sanooValmetin pohjois - american项目迈克格雷

Toimituksen tekniset tiedot

Viiraltaan~ 8500毫米leveaulkopakkauskartonkikone PM 1 tuottaa kierrätyskuitupohjaista liner- ja aallocuskartonkeja neliöpainoalueella 88-176 g/m2。Koneen sununnittelunopeus在1370米/分钟ja vuosikapasiteetti 46.5万吨。

Tietoja asiakkaasta级联

Vuonna 1964年秘鲁瀑布tarjoaaKestäviä, innovatiivisia ja lisäarvoa tuottavia pakkaus-, hygienia- ja kierrätysratkaisuita。Yhtiö työllistää noin 12 000 henkilöä lähes 90 toimipisteessä Pohjois-Amerikassa ja Euroopassa。

Jari Vahapesola,johtaja,Paperit-liiketoimintalinja, puh瓦尔麦特公司。+358 40 558 6555
迈克•格雷johtaja,projektiliiketoiminta,Pohjois-Amerikka, puh瓦尔麦特公司。+1 920 738 8542

在johtava prosessitknologian, automaatioratkaisujen toimittaja kehittäjä sellu, paperi- ja energiateollisuudelle。Tavoitteemme on tulla maailman parhaaksi asiakkaidemme palvelussa。

我们的研究人员对我们的论文进行了详细的分析,并对我们的论文进行了详细的分析。Valmetin edistykselliset palvelut ja automaatioratkaisut parantavat asiakkaidemme tuotantoproessien rotettavuutta ja suorituskykyä sekä tehostavat raaka-aineiden ja energian käyttöä。

Valmetin liikevaihto vuonna 2019 oli noin 3,5 miljardia euroa。14 000 ammattilaistamme ympäri maailmaa työskentelee lähellä asiakkaitamme, sitoutuneina asiakkaidemme menestyksen edistämiseen - joka päivä。Valmetin pääkonttori sijaitsee Espoossa ja sen osakkeet noteerataan纳斯达克Helsingissä。

卢lisaawww.valmet.fi,www.twitter.com/valmetglobal

Henkilotietojen kasittely